ZPĚT NA SKLADEM
PRO DLOUHÉ A SILNÉ VLASY
SLEVA AŽ 40 %
DOPRAVA ZDARMA NAD 1300 Kč
ZPĚT NA SKLADEM
PRO DLOUHÉ A SILNÉ VLASY
SLEVA AŽ 40 %
DOPRAVA ZDARMA NAD 1300 Kč
ZPĚT NA SKLADEM
PRO DLOUHÉ A SILNÉ VLASY
SLEVA AŽ 40 %
DOPRAVA ZDARMA NAD 1300 Kč

Dodání a vrácení zboží

Při platbě kartou a přes paypal nabízíme dopravu zdarma na všechny objednávky.

Objednávky jsou odesílány každý den od pondělí do pátku.
V sobotu a v neděli objednávky nezpracováváme ani neodesíláme.

Upozornění:
Po odeslání objednávky obdržíte e-mailové oznámení.
Zpracování objednávky před odesláním může trvat až 48 hodin.
Standardní doručení trvá 3 až 5 pracovních dnů od zpracování objednávky.
Víkendové doručení není k dispozici

VRACENÍ - Všechny produkty
Společnost Medyko poskytuje na všechny produkty 60denní záruku spokojenosti od data dodání.

Pokud jste si u společnosti Medyko objednali doplňky stravy a rozhodli jste se, že výrobek není pro vás, můžeme vám vrátit peníze, i když je výrobek neotevřený. O vrácení peněz je třeba požádat do 60 dnů od data doručení.

Všechny produkty musí být předem schváleny k vrácení e-mailem na adrese info@medyko.com. Pokud výrobek jednoduše pošlete zpět, aniž byste nás kontaktovali, nemůžeme vám vrátit peníze.

Náklady na vrácení výrobků nesou zákazníci. Do 30 dnů vám bude vrácena celá částka (kromě nákladů na dopravu).

Po zpracování bude vrácení peněz trvat až 30 pracovních dnů, než budou připsány na účet zákazníka. Náhrady se vyplácejí na kreditní kartu/bankovní účet použitý při transakci. Náklady na dopravu nelze vrátit.

VÍCENÁSOBNÉ VRÁCENÍ A PRAVIDLA PRO VRÁCENÍ VÍCE POLOŽEK

V zájmu prevence podvodů a ochrany společnosti Medyko před zákazníky, kteří zneužívají systém vrácení zboží, má společnost Medyko právo odmítnout vrácení peněz, pokud zákazník tuto možnost již dříve využil. Pokud například zákazník vrátil jeden výrobek a poté se rozhodl vrátit další stejný výrobek a pokusit se získat zpět peníze, přestože výrobek použil, má společnost Medyko právo odmítnout jakékoli další vrácení peněz nebo vrácení po prvním vrácení. Tyto zásady se vztahují na všechny případy vrácení stejné objednávky nebo na nové objednávky. Společnost Medyko může na základě vlastního uvážení odmítnout další vrácení zboží poté, co již bylo jedno vrácení schváleno.

Po zadání objednávky může zákazník v případě jakýchkoli změn kontaktovat info@medyko.com. Pokud je společnost Medyko schopna vyhovět požadovanému požadavku před odesláním, vzdává se práva na vrácení peněz nebo vrácení jakýchkoli upravených výrobků na základě požadavku zákazníka, který požadoval úpravu původní objednávky.

Výrobek musí být vrácen, a to i v případě, že byl celý použit.

Omezení:

Objednávky zrušené před vyřízením mají nárok na vrácení plné částky.
Vrácené peníze budou poukázány na platební metodu použitou při transakci, v případě platby na dobírku je třeba při žádosti o vrácení peněz uvést bankovní účet. Náklady na dopravu nelze vrátit.
U zásilek, které nám určený dopravce vrátil, protože si zákazník nemohl zásilku vyzvednout nebo kvůli nesprávným údajům o přepravě, mohou být účtovány dodatečné poplatky za opětovné zaslání.
V takovém případě se obraťte na dopravce s číslem zásilky, který vám pomůže vaši objednávku najít.
Pokud dojde ke ztrátě nebo poškození zásilky při přepravě, společnost Medyko ji zašle znovu bez dalších nákladů. Společnost Medyko vám nevrátí peníze, pokud se vaše objednávka ztratí nebo poškodí během přepravy.
Všechny objednávky označené jako "doručeno" s platnými informacemi o sledování nelze vrátit, pokud zákazník nemůže výrobek najít. Zákazník se musí obrátit přímo na dopravce, který mu poradí, jak postupovat.
Objednávky doručené na nesprávnou adresu z důvodu chyby zákazníka nelze vrátit. Pokud byla objednávka odeslána a zákazník si všimne nesprávné adresy, společnost Medyko neodpovídá za přesměrování zásilky na správnou adresu ani za náklady na změnu adresy během přepravy.
crossmenu
0